1 dag! :O - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu 1 dag! :O - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu

1 dag! :O

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Nienke, Kelly en Pauline

14 September 2009 | Nederland, Oostwoud

Zo, vandaag gaat het laatste dagje in. Heel apart gevoel, dat we vanaf morgen gewoon 9 maanden weg zijn. Het besef komt nu wel.

Vandaag een lekker stressdagje: de koffer inpakken. Ik weet nu toch al dat de helft er niet in past. Gelukkig gaan mijn ouders over 2,5 week ook die kant op en komen ze nog wat troep afleveren.

Gisteren mijn afscheidsfeestje gehad, heel apart hoor, dat je weet dat je ze voorlopig niet meer gaat zien. Maar het was heel gezellig, en leuk om ze voor vertrek allemaal nog even te zien. Iedereen heeft me ook ontzettend verwend: thanks! Ik ben overal super blij mee.

Voor iedereen die een mailtje wil krijgen als we een nieuw verhaal hebben geschreven: je kan links een beetje onderaan je emailadres invullen en dan krijg je een mailtje als er iets nieuws te lezen is!

Allemaal bedankt voor jullie reacties op de site, heel erg leuk. Ik beloof dat als we er zitten, ik wat meer boeiende verhalen zal schrijven!

Doeidoei! xx Kel

  • 15 September 2009 - 04:55

    Angela:

    Hi Meiden,

    Ik hoop dat jullie een goed reis hebben (gehad). Heel veel plezier in Engeland, geniet ervan :) en doe de groeten ff aan Bob he van me ;)
    Wat aardig he van hem dat kel wel bij hem mag douchen haha.
    Ik hoop dat jullie kamertje er leuk uitziet, en anders kunnen jullie hem net zo gezellig maken als jullie willen (a la extreme home make over ;)haha ) Nou meiden tot over een hele lange tijd :( Ik ga jullie site in de gaten houden, ben benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken ;)

    Dikke kus Angela vanuit nieuw zeeland :)


  • 16 September 2009 - 11:18

    Jan En Liesbeth:

    hai kel
    als je dit leest ben je al op de plek van bestemming en misschien al een klein beetje op orde, hopen dat je een goede reis hebt gehad, nogmaals heel veel plezier en succes daar natuurlijk, groetjes jan en liesbeth

  • 16 September 2009 - 19:20

    Trees En Piet:

    Hoi Kelly en je vriendinnen.
    En alles goed gegaan met de reis?Het gaat je lukken daar in Wales,en leuke foto's maken hoor,
    Succes met alles wat er komen gaat,we houden het in de gaten ,veel liefs

  • 17 September 2009 - 10:39

    Ina:

    nou kel ik heb heb het bekeken en het ziet er leuk uit hoor, je website.hou ons allemaal op de hoogte.veel plezier daar en een hele dikke kus.

  • 17 September 2009 - 14:04

    Esther:

    He kel!
    Hoop dat jullie goede reis hebben gehad en dat je je draai een beetje kan vinden daar, maar dat zal vast lukken!
    Ik blijf je verhalen volgen!
    Kus Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oostwoud

Studeren in Wales!

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2010

Nederland

28 November 2009

Helaas...

05 November 2009

Back in town

21 Oktober 2009

Terug in Nederland!

09 Oktober 2009

Foto's!
Nienke, Kelly en Pauline

HALLO!:D wij zijn 3 klasgenootjes van het INHOLLAND in Haarlem, wij studeren HTRO (toerisme) en we gaan nu voor school een jaartje in Wales, UK, studeren aan de University of Glamorgan in Pontypridd. Groetjes, Nienke, Kelly en Pauline

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 17975

Voorgaande reizen:

15 September 2009 - 10 Juni 2010

Studeren in Wales!

Landen bezocht: