Foto's! - Reisverslag uit Pontypridd, Verenigd Koninkrijk van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Pontypridd, Verenigd Koninkrijk van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Nienke, Kelly en Pauline

09 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Pontypridd

Hallo allemaal!

Hier even een kort berichtje. Ik heb de foto's eindelijk op een site, en dit is de link:

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZUKUDBLP

Hiermee zouden jullie gelijk in het album moeten komen. Als het niet lukt, laat het me even weten! We kunnen maar 10 foto's op onze waarbenjij.nu plaatsen, dus da's niet echt de moeite. Op deze site kunnen we er veeeeel meer plaatsen!

Ik heb eigenlijk niet veel te melden nog, alleen een klein updatetje. De 2e verkrachting blijkt niet waar te zijn. We zijn 2x op een conferentie geweest hierover (misschien komen we wel op tv, er werd namelijk gefilmd!), en de aanklacht van de 2e is ingetrokken. De eerste zijn ze nog volop aan het onderzoeken en mogen in het kader van het onderzoek hier niets over loslaten.

School gaat zijn gangetje, het wordt wel iets makkelijker met het engels. Big news: 14 december landen wij op Schiphol. We hebben 3 weken vakantie die wij door gaan brengen in NL. 6 Januari vliegen we weer terug.

Dit was het even voor nu.

Liefs,

Kelly

  • 10 Oktober 2009 - 08:20

    Annemarie!:

    Leuk om je hokkie eindelijk te zien!! En de heuvels:P hahaha!! Eindelijk de foto's..heel goed kel!! en de link deed het dus!! Nou stop ik weer want we gaan de meeste spullen verhuizen vandaag!! spannend!! Oop mijn hyves staan de foto's! Dus dan kan je even neuzen:P hahaha
    Liefs!!

  • 10 Oktober 2009 - 09:05

    Anneke :

    hoi kelly
    ik doe het meschien fout hoor, maar ik kom niet rechtstreeks in je album moet ik me soms eerst in loggen?

  • 10 Oktober 2009 - 09:17

    Demy:

    Kel!

    Eindelijk de foto's;). Tof dat je terug komt in december. Dat betekent dus dat je weer met ons kunt partyen. En daar verplichten wij je toe hoor! En dan kunnen we de kerst-traditie voortzetten natuurlijk. Haha.

    Veel plezier daar,

    xx

  • 10 Oktober 2009 - 09:25

    Anneke:

    ik las dat het bij annemarie wel is gelukt ik zal even vragen aan haar hoe ze het heeft gedaan de jeugd is in deze dingen toch even slimmer dan ik ben met de computer, al kom ik een heel end.gr. anneke

  • 11 Oktober 2009 - 13:20

    Sonja:

    Kelly

    Wat gezellig voor jou dat je met de kerstdagen weer even thuis bent.Krijg je al een echt mooi Engels accent? Al is de 2e verkrachting niet gebeurd blijf toch maar op je hoede.
    Met de foto's krijg ik een indruk hoe het er bij jullie uit ziet en hoe hoog de heuvels zijn, de campus etc.
    Leuk die site van jullie.

  • 12 Oktober 2009 - 11:33

    Marjan:

    Lovely pictures!
    Wat zullen jullie een kuitspieren krijgen !
    Goed vooruitzicht dat je met kerst hier bent - geniet daar en pas op jezelf (oef wat klinkt dat oud - ik bedoel het goed, hoor!)

    Groetjes en liefs, Marjan, Henk en meiden

  • 13 Oktober 2009 - 18:41

    Susan Appelman:

    Hey Kelly!

    Zo ik moest flink inhalen met lezen zeg! Het heeft even geduurd voordat ik je site had gevonden. Hopenlijk grijpen ze die verkrachter snel in z'n...lurven. Dat ruimt mooi op. En ik zag dat jullie afwasboys hadden op de foto, ideaal :) Succes op school (en met je presentatie) en veel plezier!
    xx Suus

  • 13 Oktober 2009 - 20:58

    Anneke :

    hoi, kelly
    nou het is me gelukt hoor ik heb jullie foto's gezien heb t even aan marjan gevraagd best wel een mooie omgeving zo met die heuvels al is t wel zwaar lopen maar dat is goed voor je conditie moet je maar denken en je hokkie is wel erg klein hé.En heb je nog wat gekocht zaterdag?onze kleinzoon heeft zich nog steeds niet gemeld zit nog lekker warm bij zn moeder nou dit was het weer toi, toi, p.s.hebben jullie al een alarm gekregen? nou doei liefs anneke

  • 15 Oktober 2009 - 19:50

    Alie Appelman:

    hey Kel,eindelijk een berichtje uit de langedijk,volgens mij wen je al aardig,maar wel heftig zeg van die verkrachting,en met de feestdagen lekker thuis is ook niet verkeerd.Hier bij ons gaat alles goed,Romy went ook al aardig in wageningen af en toe een groot feest ofwel een echt studenten leven.Nou Kel we blijven je volgen,groetjes en pas goed op jezelf,Dikke kus Alie.

  • 21 Oktober 2009 - 20:07

    Trees:

    Hoi Kel.
    Leuke foto's zijn het geworden,jullie doen erg jullie best ,om er iets van te maken,ik vond het erg gezellig bij de post lekker gedanst en ge.....
    En jij?
    Het ga je goed ,
    DOEGIE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Pontypridd

Studeren in Wales!

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2010

Nederland

28 November 2009

Helaas...

05 November 2009

Back in town

21 Oktober 2009

Terug in Nederland!

09 Oktober 2009

Foto's!
Nienke, Kelly en Pauline

HALLO!:D wij zijn 3 klasgenootjes van het INHOLLAND in Haarlem, wij studeren HTRO (toerisme) en we gaan nu voor school een jaartje in Wales, UK, studeren aan de University of Glamorgan in Pontypridd. Groetjes, Nienke, Kelly en Pauline

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 17963

Voorgaande reizen:

15 September 2009 - 10 Juni 2010

Studeren in Wales!

Landen bezocht: