Oh my God... - Reisverslag uit Pontypridd, Verenigd Koninkrijk van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu Oh my God... - Reisverslag uit Pontypridd, Verenigd Koninkrijk van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu

Oh my God...

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Nienke, Kelly en Pauline

06 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Pontypridd

Hallo allemaal, hier even een kleine update.

Wat ik nog vergeten te vertellen was, maar wat sommigen misschien op Nienke's site hebben gelezen, is dat er iemand helaas verkracht is bij ons op de campus. Het was niet in ons gebouw, maar in Glamorgan Court. Gelukkig is het meisje lichamelijk oke, maarja mentaal, vul dat zelf maar in...

Zoals jullie weten hebben we afgelopen weekend bezoek gehad! Op woensdag arriveerde Dennis, Nienke's lover. Het was erg gezellig! Op donderdagmiddag werden wij weer even aan het vervelende voorval herinnerd: we werden ondervraagd door de heddlu (welsch woord voor politie). Ze wilden van alles weten, waar we waren, wat we aanhadden, hoelaat we waar waren en hoelaat weer thuis. Hoe groot ik was, kleur ogen/haar, postuur etc etc. Ze wilden een hele waslijst weten. In het begin vonden we het wel een beetje overdreven, maar toen we hoorden dat het waarschijnlijk iemand was met een mes, en hij had handschoenen aan, dus het was met voorbedachte rade waarschijnlijk. Da's best wel schrikken natuurlijk. Ze zeiden vooral dat we de deuren vast moesten doen en niet alleen over straat gaan etc. Er loopt nu ook veel heddlu over de campus hier.

En toen was het vrijdag, toen kwam Frans. Ook dat was erg gezellig, met de spelletjes Jacht (Yahtzee). En toen was het zaterdag. We zouden eerst uitgaan met de andere Nederlandse meiden, alleen Dennis zou de volgende ochtend vroeg weer vertrekken en mijn ouders zouden 's ochtends langskomen. We zijn 's middags naar de grote Tesco gegaan en hebben nog wat dingetjes ingeslagen. 's avonds zijn Nienke en Dennis naar een hotelletje in Cardiff gegaan, anders konden ze de volgende dag niet op tijd bij het vliegveld zijn (ivm treintijden).

En toen was het zondag!!

Jeej pappie en mammie kwamen eindelijk:D Had ze best wel gemist (meer dan ik had gedacht). 's ochtends kwamen ze met Ome Rob en Tante Jenny rond 11 uur aan. Ik heb toen uiteraard even me kamertje geshowd, toiletjes, keuken en douchejes. Daarna zijn we op zoek gegaan naar een tentje waar we even konden lunchen. IN HEEL PONTY GEEN LUNCHGELEGENHEID TE VINDEN. Te bizar voor woorden. Na lang zoeken zijn we maar naar het hotel gegaan waar zij 's nachts zouden blijven. We hadden geen idee hoe we daar moesten komen, dus gingen we het aan een man vragen die we zagen in Pontypridd. Hij zei: 'Dat vind je nooit!' Dus toen heeft hij ons heel pittig naar het hotelletje gebracht. Daar aangekomen, na een lange slingerweg, kwamen we bij een prachtig en schattig hotel, midden op een grote heuvel. Het hotel was prachtig vanbinnen en heel idyllisch. Toen wilden we opzich daar wel eten. Helaas, was fully booked, dus geen kans voor ons om te eten. Toen maar gelijk voor het avondeten gereserveerd, voordat die ook vol zat. Toen zijn we maar weer op pad gegaan en kwamen we eindelijk onderweg een soort van kroegje tegen, waar we eindelijk konden eten. Toen zijn we weer richting mijn kamertje gegaan, want ze wilden nog even een kijkje nemen op de campus. Hier en daar even wat laten zien, en toen maar weer richting de auto (Jaa steile heuvel he! haha), want er was niet veel te beleven op de campus op zondag. Richting hotel gereden en daar even op bed gelegen, een klein tukkie gedaan! Toen zijn we gaan eten in het hotel. Aangezien de lunch helemaal vol zat, hadden we hetzelfde idee voor het diner. Maar niets was minder waar: het was leeg. Wij waren de enige, samen met 1 man, die daar aan het eten was. Het was wel lekker, en hebben even lekker gekletst. Ondertussen was het al weer een uur of 9/half 10 denk ik, dus toen hebben ze mij naar me kamertje gebracht. Het afscheid nemen was niet leuk, maar hoort erbij. En toen waren ze weg :(. Het was kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Hier nog even gezellig met Nienke gekletst en toen maar slapen.

Maandag hadden we vrij, en Frans ging weer richting huis. We hadden nog wel even een brandalarm vandaag. Normaal wordt die altijd om 14 uur getest elke maandag, dus wij dachten dat het een oefening was (het was kwart voor 1), misschien waren ze te vroeg dit keer. Moesten we er dus wel uit. De brandweer was al snel gearriveerd, en er was niets aan de hand uiteraard. Iemand had zijn toast aan laten branden hoorde we. Dus wij weer naar binnen. Pauline en Frans zijn rond het middaguur weer naar Cardiff gegaan omdat To naar huis zou gaan. Om 14 uur ging weeeer het brandalarm af, maar dit was wel een oefening, dus we mochten binnen blijven. Nienke en ik hebben nog wat liggen slapen en een poging tot schoolopdrachten maken gedaan. Dit lukte vrij moeilijk, dus zo nog maar even wat doen, voor de les van 3 uur. Voor de rest niets gedaan alleen gegeten.

Dinsdag

We hadden om 10 uur school, dus het wekkertje ging om half 9. Kwart voor 9 wilde ik net onder de douche stappen, ging het brandalarm weer af. Pauline stond al onder de douche, die had snel nog even de shampoo uit haar haar gespoeld. We liepen in onze badjas, dus nog maar snel even wat aan gedaan en toen naar buiten. Nienke was al buiten. Weer was het loos alarm. Toen nog maar snel even gedoucht en toen naar school. Kwamen we net thuis van onze eerste les, komt de overbuuf van Nienke en mijn buurmeisje naar ons toe, dat er gisteravond wéér iemand verkracht is in Glamorgan Court. Voor de rest weten we nog niet veel, alleen dat we vanavond weer ondervraagd worden. Wij willen nu ook wel even wat dingen weten, zoals zijn werkijze, want we denken dat het dezelfde is. Jullie horen nog meer hierover! Don't worry, we houden elkaar in de gaten en doen geen gekke dingen.

**Aanpassing** Net kwam de tutor in de keuken, er is niemand gisteravond verkracht. Als we het goed hebben begrepen, is er vorige week nog iets soortgelijks gebeurd, alleen werd dat nu pas bekend. Ze weten ook nog niet zeker of het om een verkrachting gaat. Vanavond is er nog een meeting met de tutor, I'll keep you updated!!**

Ik ga nu nog even wat voor school doen. See u next time!

Dikke kus en knuffel van Kelly

• 06 Oktober 2009 - 17:27

Marieke:

Hoi kelly!
    klinkt eng:S
    maarja je red je vast wel! veel succes met school, ik heb al weer anderhalve maand gehad.. xxx Marieke

• 06 Oktober 2009 - 20:24

Annemarie!:

Hee schat!
    Bahh wat een nare verhalen zeg! Eng idee hoor!! Hier gaat alles zijn gangetje! We zijn druk aan het klussen in ieder geval!! schiet al lekker op! 13 oktober hebben we pas internet als het goed is! Ik zet zo meteen wat foto's op mijn hyves!! Ik mis bij jou ook nog steeds foto's:P
    Liefs!! en voorzichtig hoor!

• 07 Oktober 2009 - 13:18

Annek En Con :

hoi kelly
    ik had inderdaad op nienke dr.site gelezen over d vekrachting ik hoop dat ze hem snel te pakken hebben. heftig al die loze allarms hoor ,beter loos dan dat het wel echt is moet je maar denken.wat zullen jullie een honger hebben gehad toen jullie eindelijk een tentje vonden. con is druk bij annemarie bezig ome jan kan niets doen ,hij heeft nog steeds erg veel last van zijn elleboog er zit nog steeds een ontsteking.
    gisteren zijn we bij rob geweest die was jarig zijn nog even met de kids naar het robbenoordbos geweest maar al gauw begon het te regenen dus gingen we weer op huis aan . nou kelly dit was het weer wat ons betreft doe vorzichtig en veel succes met de lessen en we blijven je volgen doei liefs con en anneke