Terug in Nederland! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu Terug in Nederland! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Nienke, Kelly en Pauline

21 Oktober 2009 | Nederland, Oostwoud

Niet schrikken! We hebben niet ons avontuur opgegeven en zijn teruggegaan naar Nederland. Nienke en ik zijn momenteel wel even in Nederland. Nienke heeft een bruiloft deze week, en ik had ook wat leuke activiteiten voor de boeg die ik absoluut niet had willen missen!

Nienke had al een tijdje geleden besloten om even naar huis te gaan voor de bruiloft van haar vriend's broer. Ze had ook al een ticket geboekt en alles geregeld. Het weekend dat zij terug zou gaan, had ik ook een heleboel leuke dingen in Nederland, dus het was wel verleidelijk om ook even terug te gaan. Uiteindelijk heb ik het ook maar gedaan en ik ben superblij dat ik dat gedaan heb. Het voelt super om weer even in het vertrouwde nest te zijn, maar toch kriebelt het ook wel weer een beetje om terug te gaan; we hebben het ook hartstikke naar ons zin daarzo! Pauline is in Wales gebleven, maar ik weet zeker dat ze zich niet verveelt heeft, we hebben een aantal leuke mensen daar ontmoet die haar gezelschap zullen houden.

We zijn zaterdag aangekomen. Ik had de vroege vlucht en landde om 08:30 op Schiphol. Nienke is 's avonds geland. Samen vliegen we maandag de 26e weer terug, richting Pauline in Wales. Maar nu gaan we eerst nog even genieten van de leuke dingen die nog gaan komen in Nederland! Volgende berichtje zal weer vanuit Wales zijn!

Nog 1 tip: mocht je het ooit in je hoofd halen om voor een tijdje naar het buitenland te gaan: ga ver weg! Dan is het niet zo verleidelijk om éven terug te gaan!

Liefs, Kelly

• 22 Oktober 2009 - 11:51

Annemarie:

ik vind het wel gezellig hoor dat je weer even terug bent:p hahaha

• 25 Oktober 2009 - 13:31

Sonja:

Ja Kelly
    Jan en ik waren ook weg.Vandaar geen reactie op een vergadering.
    Maar lekker voor jou eventjes weer terug.

• 26 Oktober 2009 - 19:05

Hannie:

Het is toch een goed teken Kelly dat je graag terug komt in het warme nestje, en wat maakt het uit als je regelmatig even terug komt, als je heel hard studeerd is het zo weer kerstvakantie en kom je weer retour, sterkte en veel plezier hoor, groetjes Hannie

• 30 Oktober 2009 - 12:42

Emmy:

Hé Kelly,

Alles goed zo te "zien"?!

Je hebt het dus helemaal naar je zin daar. Kun je een beetje leuk stappen in Wales. En is school goed te volgen?

Heel veel plezier daar!
    Groetjes Emmy