Nog een week! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu Nog een week! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu

Nog een week!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Nienke, Kelly en Pauline

08 September 2009 | Nederland, Oostwoud

Whiee nog een week en dan vertrekken we! Het komt nu wel heel dichtbij, maar o wat hebben we er een zin in. Eindelijk zijn de laatste dingen geregeld. We hebben een kamer! We zitten in een flat bij school, maar helaas hebben we niet de kamer gekregen die we wilden: 1 met eigen badkamer. Nu moeten we alles delen. Ik zal even kort uit proberen te leggen hoe dat komt.

In de afgelopen 2 jaar hebben we een totaal van 120 punten kunnen halen. Die heb je volgens hun nodig, om daar te kunnen studeren, dan krijg je een zogeheten 'Unconditional Offer', dat je er mag komen studeren. Nienke mist nog 11 punten, Pauline geloof ik 8 en ik mis er 2. Wij hebben met onze aanmeldingsformulieren een cijferlijst meegestuurd en hebben er voor de rest niet meer aan gedacht. Nu hadden we eigenlijk al een tijdje niets ervan gehoord, en eigenlijk ook niet meer aan gedacht. Kregen we ineens een mailtje dat we onze cijferlijst moeten mailen. Dus wij gedaan. Ik kreeg gelijk een mailtje terug dat ik een 'Unconditional Offer' kreeg. Nienke en Pau hoorden een hele tijd niets. Kreeg ik later een mailtje dat ik een kamer aangeboden kreeg in Phillip Evans/Squire Halls. Dat houdt in dat ik alles moet delen, keuken en badkamer! Dus ik was een nogal pissig, want we wilden een kamer in Glamorgan Court, zodat je een badkamer voor jezelf hebt. Pauline had ondertussen gebeld met de universiteit waarom zij en Nienke nog niets hadden gehad. Zij kregen uiteindelijk ook een Unconditional Offer. Ook zij kregen even later een kamer aangeboden in Phillip Evans/Squire Halls. Hebben we over en weer gemaild met Wales hoe dit kon. Bleek dat je de Unconditional Offer nodig had om een kamer aangeboden te krijgen. Al hadden we dus onze cijferlijst in Juni nogmaals opgestuurd, dan hadden we een kamer in Glamorgan Court kunnen hebben. Het blijkt onze eigen schuld te zijn, we hebben het niet goed begrepen. Helaas.

Toch 1 pluspuntje eraan: We houden qua huur er 1000 pond aan over! De huur is aanzienlijk minder voor deze kamer. Shoppen geblazen dus (A).

Dat was het weer! Moest het even kwijt:P.


xxxx Kelly

  • 08 September 2009 - 16:30

    Trees En Piet:

    Halo Kelly,
    Je hebt al veel meegemaakt,enne je bent er nog niet eens,niet te veel shoppen hoor.Zo blijfen we op de hoogte.Doeiiiiiiiiiii

  • 09 September 2009 - 10:00

    Tamara:

    Meiden, leuk dat ik mee mag lezen! Alvast heeeeel veel succes en plezier daar in Wales, hopelijk valt het mee hoe vies de badkamer is ;.)

  • 09 September 2009 - 11:00

    Nienke:

    Heey lieve meiden,
    wat spannend, nu komt het echt dichtbij!!
    Top dat we elkaar zo kunnen volgen via het web!
    Maar ff over die douche... ik heb al n keer eerder n douche met Kel gedeeld, dus Nien en Pau ik weet wat jullie te wachten staat, bereid je maar goed voor ;)
    Veel plezier nog de laatste daagjes in NL en geniet vooral nog even van je eigen douche ha3x!
    Kus uit Indo!!

  • 09 September 2009 - 13:57

    Ton:

    Hey lieve meiden,
    ff over die douche.. ik heb al n keer n douche met Kel gedeeld, Dus Nien en Pau ik weet wta jullie te wachten staat, bereid je maar goed voor;)

    ..
    veel plezier:D
    xx

  • 09 September 2009 - 19:57

    Adin:

    Haha die Ton..;)

    Veel plezier meiden en ik ga jullie volgen!

    X

  • 11 September 2009 - 07:25

    Nienke:

    Jaa.. ik snap dat je jaloers bent Ton ;)

  • 11 September 2009 - 14:36

    Michelle:

    Heel veel plezier met jullie big adventure :-D

    xxx Mies

  • 11 September 2009 - 15:14

    Pauline:

    owjeeh is kel echt zo erg :O en dan moeten we nog met 7 anderen delen ook!!

  • 11 September 2009 - 15:20

    B. Glamour:

    Hi Girlss!
    I'm looking forward that you come to me :P (and the school) and Miss Feller if you make a mess in the shower you must share a shower with someone else!(me)

    Kind Regards mister BOB

  • 12 September 2009 - 11:26

    Nathalie *:

    Hoi hoi kelly! veel plezierr!!! jij gaat ook lang weg! ik over 4 maandjes dan ga ik een jaar weg:D ik zal jullie verhalen mooi afentoe lezen!

    Groetjes Nathalie

  • 14 September 2009 - 08:28

    Annemarie:

    Kell!! Ik heb je sitetje even bekeken en wij gaan je hier zeker volgen..en daarna vanuit twisk!! Was het nog laat geworden gisteravond!?

    En het is niet erg hoor om met mijn nichtje een kamer te delen!!:D

    Alledrie heeel veel plezier en wel een beetje je best doen op school he:P Anders zit je daar nog voor niks;) En kel shoppen is prima als je ook maar aan ons denkt:P

    Kellllll we spreken elkaar snel!!!
    (L)
    Liefs Annemarie en Daan

  • 14 September 2009 - 08:47

    Niels, Petra & Alice:

    Hey Kelly, het was gisteren gezellie. We hebben gelijk je site bezocht. Leuk hoor! Hij staat bij onze favorieten toegevoegd. We gaan je volgen. Have fun!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oostwoud

Studeren in Wales!

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2010

Nederland

28 November 2009

Helaas...

05 November 2009

Back in town

21 Oktober 2009

Terug in Nederland!

09 Oktober 2009

Foto's!
Nienke, Kelly en Pauline

HALLO!:D wij zijn 3 klasgenootjes van het INHOLLAND in Haarlem, wij studeren HTRO (toerisme) en we gaan nu voor school een jaartje in Wales, UK, studeren aan de University of Glamorgan in Pontypridd. Groetjes, Nienke, Kelly en Pauline

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 17972

Voorgaande reizen:

15 September 2009 - 10 Juni 2010

Studeren in Wales!

Landen bezocht: