Laatste dingen regelen! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu Laatste dingen regelen! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu

Laatste dingen regelen!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Nienke, Kelly en Pauline

01 September 2009 | Nederland, Oostwoud

Het komt nu toch wel erg dichtbij! De laatste dingen aan het regelen, hier en daar afscheid genomen van mensen die je zeker binnen 2 weken niet meer ziet. Het wordt wel erg definitief!

Ja ja, over 2 weken zitten we in het vliegtuig naar Bristol! Vanuit daar gaan we met een bus naar Pontypridd, ongeveer een uurtje rijden. En dat wordt dan onze verblijfplaats voor de komende 9 maanden.

We hebben er wel ontzettend zin in, maar vinden het ook heel spannend. Gelukkig hebben we nog 2 weken om aan het idee te wennen!

Liefs, Kelly

• 01 September 2009 - 08:21

Nicole:

Veel plezier meiden!Zet m op!

Dikke kus van Nicole&Melanie op de Malediven!

We gaan jullie cker volgen!

Verslag uit: Nederland, Oostwoud

Terug in Nederland!

09 Oktober 2009

Foto's!
Nienke, Kelly en Pauline

HALLO!:D wij zijn 3 klasgenootjes van het INHOLLAND in Haarlem, wij studeren HTRO (toerisme) en we gaan nu voor school een jaartje in Wales, UK, studeren aan de University of Glamorgan in Pontypridd. Groetjes, Nienke, Kelly en Pauline

Actief sinds 20 Aug. 2009