Laatste dingen regelen! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu Laatste dingen regelen! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Nienke, Kelly en Pauline - WaarBenJij.nu

Laatste dingen regelen!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Nienke, Kelly en Pauline

01 September 2009 | Nederland, Oostwoud

Het komt nu toch wel erg dichtbij! De laatste dingen aan het regelen, hier en daar afscheid genomen van mensen die je zeker binnen 2 weken niet meer ziet. Het wordt wel erg definitief!

Ja ja, over 2 weken zitten we in het vliegtuig naar Bristol! Vanuit daar gaan we met een bus naar Pontypridd, ongeveer een uurtje rijden. En dat wordt dan onze verblijfplaats voor de komende 9 maanden.

We hebben er wel ontzettend zin in, maar vinden het ook heel spannend. Gelukkig hebben we nog 2 weken om aan het idee te wennen!

Liefs, Kelly

• 01 September 2009 - 08:21

Nicole:

Veel plezier meiden!Zet m op!

Dikke kus van Nicole&Melanie op de Malediven!

We gaan jullie cker volgen!